nogom elbida

اهلا بيك يابيه نورت والله بس بسرعه سجل عشان تركن جنب اهلك وناسك ياخويا
nogom elbida

كل الاخبار عن قريه البيضاء

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع


    سجل دخولك منتدى الحب بكلمه للى بنحبه, يا ترى هتقول ايه

    شاطر
    avatar
    Admin
    Admin

    عدد المساهمات : 306
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    سجل دخولك منتدى الحب بكلمه للى بنحبه, يا ترى هتقول ايه

    مُساهمة من طرف Admin في السبت يونيو 27, 2009 10:56 pm

    انا فكرت ان الواحد فينا ساعات بيحب يقول للى بيحبه كل مرة هتدخل
    تقول كلمه للى بتحبه يا ترى هتقول ايه
    انت يا ترى هتقول ايه
    هتقوله بحبك ولا بعشقك
    يا ترى والاجابه هى ردودكم انتم يا اجمل اعضاء
    avatar
    الشاعر
    بيضاوى نشيط

    عدد المساهمات : 71
    تاريخ التسجيل : 03/05/2009

    رد: سجل دخولك منتدى الحب بكلمه للى بنحبه, يا ترى هتقول ايه

    مُساهمة من طرف الشاعر في الإثنين يونيو 29, 2009 6:14 pm

    كم اهواكى ياوجه القمر .يابريق احلامى
    avatar
    Admin
    Admin

    عدد المساهمات : 306
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    رد: سجل دخولك منتدى الحب بكلمه للى بنحبه, يا ترى هتقول ايه

    مُساهمة من طرف Admin في الإثنين يونيو 29, 2009 6:21 pm

    بحبك ومش هتخلى عنك مهما حصل
    avatar
    وليد نت كافيه
    بيضاوى فعال

    عدد المساهمات : 122
    تاريخ التسجيل : 13/05/2009

    رد: سجل دخولك منتدى الحب بكلمه للى بنحبه, يا ترى هتقول ايه

    مُساهمة من طرف وليد نت كافيه في الإثنين يونيو 29, 2009 7:43 pm

    بــــحــــبــــك يـــا ســــافــــلــــة ......ههههههههههههههههه
    avatar
    Admin
    Admin

    عدد المساهمات : 306
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    رد: سجل دخولك منتدى الحب بكلمه للى بنحبه, يا ترى هتقول ايه

    مُساهمة من طرف Admin في الإثنين يونيو 29, 2009 7:49 pm

    الطيور على اشكالها تقع
    وكل يغنى على ليلاه يا ليدو
    avatar
    وليد نت كافيه
    بيضاوى فعال

    عدد المساهمات : 122
    تاريخ التسجيل : 13/05/2009

    رد: سجل دخولك منتدى الحب بكلمه للى بنحبه, يا ترى هتقول ايه

    مُساهمة من طرف وليد نت كافيه في الإثنين يونيو 29, 2009 7:59 pm

    لا انا معايا السافل والمحترم بس بعشق السافل لان المحترم اليومين دول بيتركب واكيد فاهم قصدى وبعدين يا عم صارح الي بتحبها متسبهاش علي عماها كدا ....ولا تحب اكلمهالك انا؟
    avatar
    Admin
    Admin

    عدد المساهمات : 306
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    رد: سجل دخولك منتدى الحب بكلمه للى بنحبه, يا ترى هتقول ايه

    مُساهمة من طرف Admin في الإثنين يونيو 29, 2009 8:06 pm

    يابا كل واحد له وجهه نفر
    وعلى رأى المثل
    اكفى القدره على فمها ان كبر ابنك خاويه

    هههههههه ياليدو انت مينفعش تصارحها ع فكره سبها للظروف
    avatar
    امبراطورة الغرام
    بيضاوى متميز

    عدد المساهمات : 384
    تاريخ التسجيل : 19/05/2009

    رد: سجل دخولك منتدى الحب بكلمه للى بنحبه, يا ترى هتقول ايه

    مُساهمة من طرف امبراطورة الغرام في الجمعة يوليو 10, 2009 1:35 am

    وجهة نفر ؟

    صبح صبح ياعم الحاج


    _________________
    [img]


    وعود كتير سمعتها * ولا شوفت حاجة منها * حبك في قلبي اه انتهى *



    f + m + h + h + r+ y + l = friendship 4ever
    avatar
    كابتن هيما
    بيضاوى فعال

    عدد المساهمات : 149
    تاريخ التسجيل : 10/07/2009

    رد: سجل دخولك منتدى الحب بكلمه للى بنحبه, يا ترى هتقول ايه

    مُساهمة من طرف كابتن هيما في الأحد يوليو 12, 2009 9:27 pm

    صبح تاتة اتنين في تلاتة ههههههههههههه
    avatar
    Admin
    Admin

    عدد المساهمات : 306
    تاريخ التسجيل : 01/05/2009
    العمر : 27

    رد: سجل دخولك منتدى الحب بكلمه للى بنحبه, يا ترى هتقول ايه

    مُساهمة من طرف Admin في الإثنين يوليو 13, 2009 6:30 am

    بحبك حب مش عادى بغيرك قلبى مش راضى
    كفايه تكون هنا قصادى دانا بفرح وانا وياك
    avatar
    malak
    بيضاوى فعال

    عدد المساهمات : 194
    تاريخ التسجيل : 16/07/2009

    رد سجل دخولك منتدى الحب بكلمه للى بنحبه, يا ترى هتقول ايه

    مُساهمة من طرف malak في الأحد يوليو 19, 2009 9:43 am

    نايس توبيك
    avatar
    ahmad
    بيضاوى سوبر

    عدد المساهمات : 269
    تاريخ التسجيل : 15/07/2009

    رد: سجل دخولك منتدى الحب بكلمه للى بنحبه, يا ترى هتقول ايه

    مُساهمة من طرف ahmad في الإثنين يوليو 20, 2009 4:53 pm

    thank you
    avatar
    elbob
    بيضاوى سوبر

    عدد المساهمات : 270
    تاريخ التسجيل : 13/07/2009
    العمر : 23

    رد: سجل دخولك منتدى الحب بكلمه للى بنحبه, يا ترى هتقول ايه

    مُساهمة من طرف elbob في الإثنين يوليو 20, 2009 5:23 pm

    هتقولو للي بتحبوهم ثانكس ونايس توبيك كويس والله

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس سبتمبر 20, 2018 12:12 am